You´re Beautiful recenze

13. listopadu 2012 v 21:04 |  J/K-drama
Ahojky tak po delší době přidávám další článek a oznamuji že žiju!!! :D Tentokrát to bude recenze na mé oblíbené korejské dorama :) snad se bude líbit :)

Společnost která má pod křídly A.N.JELL, populární korejskou skupinu kterou tvoří tři krásní a mladí hoši,se rozhodla že k nim přidá dalšího zpěváka,kvůli tomu že si hlavní zpěvák, Tae Kyung zranil hlas. Jenže zpěvák který se měl k A.NJELL přidat Go Mi Nam odjel těsně před podepsáním kontraktu do států k vůli operaci. Díky bohu má Go Mi Nam mladší sestru, Go Mi Nyu a shodou okolností jsou dvojčata. Agent Mi Nama se za ní vydá do kláštěra kde žije jako sestra ve výcviku a má odjet do Říma aby se stala plnohodnotnou sestrou. Mi Nyu po dlouhém přemlouvání na záskok Mi Nama přistoupí,koneckonců Mi Nam chce zpěvem najít jejich ztracenou matku a Mi Nyu ví že to dělá pro ní. Mi Nyu začne předstírat že je muž a jakožto členka A.N.JELL s nimi bude bydlet v jednom domě. Jak dlouho se jí podaří tajit její malé tajemství? Zamiluje se do někoho z ´´andělské trojky´´? A přimou jí všichni hned na začátku?

Tohle dorama sem si zamilovala protože je tak....no tak...prostě kawaii a blánivý :D hrozně moc se mi líbí charaktary postav a úplně nejvíc sem si zamilovala Jeremyho kterého hraje Lee Hong Ki. On je tak kawaii a ty psí kusy co tam vyvádí :D Samozřejmě bych nejraši Go Mi Nyu uškrtila a nahradila jí ale to se asi nestane :D Rozhodně doporučuji ke skouknutí,hodně se u toho zasmějete a jsou tam i okamžiky které vás chytnou za srdce.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.